mandag den 2. januar 2012

En ny T-shirt

I går fik jeg brugt dagen på forskellige andre sy opgaver, end den blusen jeg fik lagt på bloggen.

1. Jeg fik syet en grå t-shirt til min nye skjorte.




T-shirten er syet i en gråmeleret jersey, og for at bryde forstykket har jeg syet et gråt strik bånd på. Båndet er syet på med en tvillingenål, hvilket giver mulighed for, at båndet kan gi' sig og derfor være behagelig at have på.

I halskanten har jeg som jeg plejer syet en foldet kant på af jerseyen, men jeg har ilagt et ekstra stykke stof i halskanten, og når stoffet bliver vasket vil denne kant rulle sammen og give en effekt.



Her er et billede af T-shirten og skjorten sammen

MEN


2. Jeg fik også tilpasset et mønster til en længere bluse, og den er klippet og klar til over lockeren.

3. Jeg fik også tilpasset et mønster til en venbar slå-om nederdel, og den er klippet og klar til symaskinen.


Vender tilbage med billeder, når jeg er færdig med et projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar