mandag den 2. januar 2012

En ny bluse

Så er jeg blevet færdig med den bluse, som jeg skrev om tidligere i dag.

Blusen er syet i sort rib/jersey, og den er klippet så den forneden på forstykket buer en anelse op af, og forneden på bagstykket buer en anelse ned. I halskanten på blusen har jeg syet et stykke af stoffet i som kant, men jeg har klippet stykket så det færdigt måler 8 centimeter, hvilket gør at kraven kommer til at stå lidt ud fra halsen.
Jeg har i den ene side af forstykket broderet to firben en i farven rå hvid og en i farven karry.
                      
                        

Her kan man se blusen forfra og fra siden. Det er tydeligt at se, at blusekanten forneden ikke er lige. Billederne viser også tydeligt de to broderede firben.


Det sidste billede viser halskanten.

Nu vil jeg gå i gang med at sy på næste projekt, nemlig den venbare slå om nederdel.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar