onsdag den 31. oktober 2012

Patchwork juletræ

Jeg er blevet helt vild med at sy patchwork. Det er afslappende, og hyggeligt at sidde med om aftenen foran fjernsynet.

Jeg kan også godt lide at tegne, så derfor har jeg fremstillet et nyt mønster på et patchwork juletræ. Mønsteret er ved at blive gjort klar, så det kan komme i min lille butik.

Til juletræet har jeg brugt 4 forskellige mønstrede grønne bomuldsstoffer, og en ensfarvet grøn bomuld. Hjerterne er i lyst bomuldstof med guld mønster.

Hjerterne er syet på med en guldperle, og kan dreje rundt, hvilket giver en rigtig god effekt, når juletræet står eller hænger.

Jeg har valgt at mit juletræ skal på en pind, som er sat i en lille granit sten.

 
Det er nu godt, at min tante har lært mig at sy patchwork.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar