mandag den 12. december 2011

Dejligt det oser af jul

Julen nærmer sig - der er nu kun 12 dage til.

Jeg har derfor været i gang med, at lave lidt spiseligt hygge bla. brunekager med mandler og pistacienødder - opskriften fra Det søde liv fra TV - de er super gode. Jeg har fået lavet havregrynskugler - og godt jeg har fået taget et billede af dem, for det svinder hurtigt i dem. Jeg har også fået begyndt på at lave fyldt chokolade.
                                           
Jeg ligger altså ikke på den lade side, men kunne godt bruge nogle flere timer i døgnet. I lørdags var jeg til pileflet i flettekredsen, det er bare så hyggeligt. Jeg fik bla. lavet en anderledes dekoration, som jeg har fyldt op med julekugler, kogler og en lille lyskæde, den står nu i stuen og er dekorativ.


Men jeg er også i gang med, at brodere til et security firma, som skal bruge sorte skjorter hvor jeg broderer security på ryggen og logo på forstykket, og når jeg får mig sat i sofaen går jeg i gang med de "chips" tasker, som andre har bestilt ved mig til julegaver.

 

Jeg er også i gang med at fremstille en jersey kjole/tunika til weekenden - skal nok ligge et billede ind på bloggen, når den er færdig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar